Amikor DJ-t hívsz egy rendezvényre, legyen szó esküvőről, céges buliról vagy szabadtéri eseményről, gyakran felmerül a kérdés:
„Kell neki valamilyen külön áramforrás?”
„Szüksége van helyszíni segítségre, technikusra?”
A válasz röviden: nem bonyolult a dolog, de van néhány fontos szempont, amivel jó előre számolni. A jó hír az, hogy mi mindenre fel vagyunk készülve, így a szervező dolga egyszerű és stresszmentes.
⸻
Áramigény – Mit kér a DJ?
Egy átlagos DJ-setup (keverő, lejátszók, laptop, hangfalak, fények) nem igényel ipari teljesítményt, de stabil, megbízható áramellátás nélkül nem tudunk minőségi munkát végezni.
Alap igények:
•1 db 230V-os (háztartási) csatlakozó, lehetőleg külön áramkörön
•stabil feszültség, zárlat- és túlterhelésmentes elosztóval
•kültéri helyszín esetén vízmentesen biztosított csatlakozás
Bővített technika (pl. extra fények, több hangfal, színpadtechnika):
•szükség lehet 2-3 külön áramkörre
•nagyobb teljesítményű elosztókra (pl. 16A, 32A ipari csatlakozó)
Fontos: az áram biztosítása a helyszín vagy a szervező feladata, de mi segítünk előre egyeztetni, mire lesz pontosan szükség.
⸻
Áramprobléma? Van megoldás!
•Tartalék hosszabbítók, elosztók mindig vannak nálunk
•Szünetmentes tápegységet (UPS) is viszünk, ha érzékenyebb helyszínen dolgozunk
•Aggregátort is tudunk biztosítani, ha a helyszínen nincs stabil áramforrás – pl. szabadtéri esküvő, tóparti buli, erdei helyszín
⸻
Szükség van helyszíni támogatásra?
A válasz: általában nincs.
Mi önállóan dolgozunk, és minden felszerelést magunkkal hozunk.
De ezek hasznosak lehetnek a szervezés során:
•kontakt személy a helyszínen, aki tud segíteni a beállításkor
•időpont egyeztetés a helyszín technikusával (pl. színpad, fény, hang)
•korai bejutás lehetősége a technika kipakolására és beállítására
Ez különösen fontos, ha:
•szűkös az időbeosztás (pl. egy másik program után gyors átállás)
•a helyszínen már van más szolgáltató (pl. zenekar, ceremóniamester)
•technikailag összetett a rendezvény
⸻
Mit biztosítunk mi, hogy ne kelljen mással bajlódnod?
•Teljes hangtechnikai felszerelés (hangfalak, keverő, mikrofonok)
•Látványos, de kompakt fénytechnika
•Tartalék eszközök, hogy ne legyen fennakadás
•Előkészületi egyeztetés, helyszíni bejárás igény szerint
•Technikai rugalmasság – ha bármi változik, alkalmazkodunk
⸻
Mire figyelj szervezőként, ha DJ-t hívsz?
•Kérdezd meg, van-e elegendő áram a helyszínen
•Ha kültéri buli, legyen esőbiztosított hely az eszközöknek
•Engedd be a DJ-t időben, hogy nyugodtan be tudjon állni
•Jelezd előre, ha valamilyen extra technikai körülményre kell számítani
Az együttműködésünk sikerességéhez elengedhetetlen és kulcsfontosságú az, hogy megtaláljuk a közös „hangot”, így én mindenképpen javasolnék egy személy találkozót a részletek egyeztetéséhez. Ha inkább írásban szeretnéd ezt, akkor írd meg rendezvényed részleteit. Egyéb kérésed, észrevételed vagy egyszerűen tedd fel kérdésed!
SZENVEDÉLYÜNK A MINŐSÉGI ZENESZOLGÁLTATÁS
Tósoki János egyéni vállalkozó // 2113 Erdőkertes // Adószám: 67289181-1-33 // Nyilvántartásiszám: 50003376 // Statisztikai számjel: 67289181 9002 231 13 // Adóazonosító jel: 8414482996
2024 © EsküvőSpecialista Esküvő DJ – Minden jog fenntartva!
Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat