EsküvőSpecialista Pillanatok. Esküvői Dj Szolgáltatás, Hangtechnika Biztosítása, Szertartás Hangosítás.

Szüksége van a DJ-nek speciális áramforrásra vagy helyszíni támogatásra? – Minden, amit tudnod kell a technikai háttérről

Amikor DJ-t hívsz egy rendezvényre, legyen szó esküvőről, céges buliról vagy szabadtéri eseményről, gyakran felmerül a kérdés:

„Kell neki valamilyen külön áramforrás?”

„Szüksége van helyszíni segítségre, technikusra?”

A válasz röviden: nem bonyolult a dolog, de van néhány fontos szempont, amivel jó előre számolni. A jó hír az, hogy mi mindenre fel vagyunk készülve, így a szervező dolga egyszerű és stresszmentes.

Áramigény – Mit kér a DJ?

Egy átlagos DJ-setup (keverő, lejátszók, laptop, hangfalak, fények) nem igényel ipari teljesítményt, de stabil, megbízható áramellátás nélkül nem tudunk minőségi munkát végezni.

Alap igények:

•1 db 230V-os (háztartási) csatlakozó, lehetőleg külön áramkörön

•stabil feszültség, zárlat- és túlterhelésmentes elosztóval

•kültéri helyszín esetén vízmentesen biztosított csatlakozás

Bővített technika (pl. extra fények, több hangfal, színpadtechnika):

•szükség lehet 2-3 külön áramkörre

•nagyobb teljesítményű elosztókra (pl. 16A, 32A ipari csatlakozó)

Fontos: az áram biztosítása a helyszín vagy a szervező feladata, de mi segítünk előre egyeztetni, mire lesz pontosan szükség.

Áramprobléma? Van megoldás!

Tartalék hosszabbítók, elosztók mindig vannak nálunk

Szünetmentes tápegységet (UPS) is viszünk, ha érzékenyebb helyszínen dolgozunk

Aggregátort is tudunk biztosítani, ha a helyszínen nincs stabil áramforrás – pl. szabadtéri esküvő, tóparti buli, erdei helyszín

Szükség van helyszíni támogatásra?

A válasz: általában nincs.

Mi önállóan dolgozunk, és minden felszerelést magunkkal hozunk.

De ezek hasznosak lehetnek a szervezés során:

kontakt személy a helyszínen, aki tud segíteni a beállításkor

időpont egyeztetés a helyszín technikusával (pl. színpad, fény, hang)

korai bejutás lehetősége a technika kipakolására és beállítására

Ez különösen fontos, ha:

•szűkös az időbeosztás (pl. egy másik program után gyors átállás)

•a helyszínen már van más szolgáltató (pl. zenekar, ceremóniamester)

•technikailag összetett a rendezvény

Mit biztosítunk mi, hogy ne kelljen mással bajlódnod?

•Teljes hangtechnikai felszerelés (hangfalak, keverő, mikrofonok)

•Látványos, de kompakt fénytechnika

Tartalék eszközök, hogy ne legyen fennakadás

Előkészületi egyeztetés, helyszíni bejárás igény szerint

Technikai rugalmasság – ha bármi változik, alkalmazkodunk

Mire figyelj szervezőként, ha DJ-t hívsz?

•Kérdezd meg, van-e elegendő áram a helyszínen

•Ha kültéri buli, legyen esőbiztosított hely az eszközöknek

•Engedd be a DJ-t időben, hogy nyugodtan be tudjon állni

•Jelezd előre, ha valamilyen extra technikai körülményre kell számítani

FELKELTETTEM FIGYELMED? SZIMPATIKUSNAK TALÁLSZ?

Az együttműködésünk sikerességéhez elengedhetetlen és kulcsfontosságú az, hogy megtaláljuk a közös „hangot”, így én mindenképpen javasolnék egy személy találkozót a részletek egyeztetéséhez. Ha inkább írásban szeretnéd ezt, akkor írd meg rendezvényed részleteit. Egyéb kérésed, észrevételed vagy egyszerűen tedd fel kérdésed!

Kérj ingyenes ajánlatot!

EsküvőSpecialista - DJ esküvőre | Bízd ránk esküvőd hangulatát! Esküvői dj elérhetősége, esküvői dj ajánlatkérés, dj szolgáltatás
Cookie-k hozzájárulásának kezelése

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.